[RECENZIA] Far Cry 5

Far Cry 5 : dlho očakávaná hra z dielne Ubisoft uzrela pred necelým mesiacom svetlo herného sveta a po krátkych traileroch a gameplayoch musíme uznať že sa vývojári z Ubisoftu poriadne nadreli. Nehovoriac o funny bugoch, ktoré vás určite rozosmejú no tak nejak vám pokazia herný zážitok. Príbeh, ktorý sa odohráva v hre je pomerne dosť jednoduchý a prostý, no hra stále stojí zato.

Ak čakáte spoiler tak bohužial sa ho od nás nedočkáte a hru si budete musieť na vlastnej koži vyskúšať. Čo sa týka grafického spracovania, sme nadčení kvalitným spracovaním textúr prostredia, zbraní ale aj osôb. Ak ste náročnejší hráč a radi sa potrápite tak bohužial táto hra je pre zručnejších hráčov úrovňov obtiažnosti dosť ľahká a prekúšete sa ňou pomerne rýchlo. Zmenou v hre je skladanie alebo takzvané craftovanie zbraní alebo skladanie si rôznych itemov ako batohov atď. V hre ostalo craftovanie rôznych výbušín, ktoré nadchne aspoň niekoho. Umelá inteligencia protivníkov je dosť slabá a veľakrát nemáte problém niekoho z protivníkov potichu odstrániť.

Čo nás však zarazilo je agresívny moriak, ktorý vas vie bez milosti zabiť.

Ovládanie v hre je pomerne kostrbaté a niekedy máte problém ako mieriť tak aj šoférovať niektoré z dopravných prostriedkov.

Sumárum môžete nájsť pod naším článkom a aj napriek pár drobným chybám sa hru oplatí zahrať.

Far Cry 5 : dlho očakávaná hra z dielne Ubisoft uzrela pred necelým mesiacom svetlo herného sveta a po krátkych traileroch a gameplayoch musíme uznať že sa vývojári z Ubisoftu poriadne nadreli. Nehovoriac o funny bugoch, ktoré vás určite rozosmejú no tak nejak vám pokazia herný zážitok. Príbeh, ktorý sa odohráva v hre je pomerne dosť jednoduchý a prostý, no hra stále stojí zato. https://www.youtube.com/watch?v=49dbAV6-O6g&t=622s Ak čakáte spoiler tak bohužial sa ho od nás nedočkáte a hru si budete musieť na vlastnej koži vyskúšať. Čo sa týka grafického spracovania, sme nadčení kvalitným spracovaním textúr prostredia, zbraní ale aj osôb. Ak…

Far Cry 5 Hodnotenie :

Grafika - 90%
Príbeh - 70%